مجمع عمومی فدراسیون تیراندازی با حضور سید محمد پولادگر، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، مرتضی قربانی، رئیس فدراسیون تیراندازی و علی‌اکبر هاشمی جواهری، مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، به میزبانی مشهد مقدس برگزار شد.

مجمع عمومی فدراسیون تیراندازی به میزبانی مشهد برگزار شد

به گزارش قدس خراسان، مرتضی قربانی در خصوص اعتبارات فدراسیون تیراندازی اظهار کرد: از سال گذشته وضعیت مالی مطلوبی نداشتیم، به طوری که تا پایان سال ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به فدراسیون اختصاص یافت. از زمانی که فدراسیون را تحویل گرفتیم، طبق تفاهم‌نامه‌ای که با وزارت ورزش و جوانان منعقد شد، بودجه امسال قریب به ۱۳ میلیارد و ۴۰۰ پیش‌بینی شده که بخشی از آن دریافت شده و مابقی آن دردستور کار است.

رئیس فدراسیون تیراندازی کشور افزود: کمک‌های مالی فدراسیون به هیات‌ها در مقایسه با سال‌های گذشته متفاوت است، ما سه تا ۱۰ میلیون و حدود ۹۰۰ میلیون تومان به هیات‌ها اعتبار اختصاص دادیم.

وی ادامه داد: امروز در این مجمع عمومی اقدامات و اعتبارات و حساب‌های مالی سال‌های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ بررسی و تصویب می‌شود. روزی که عهده‌دار فدراسیون شدم، ۱۱ رشته تپانچه و تفنگ تعدیل شده بود؛ مسابقه و اعزامی نیز برگزار نمی‌شد و در شرایطی که برخی رشته‌ها فعالیت نداشتند، توانستیم تیم ملی را ارتقا دهیم.

قربانی از استعدادیابی توسط فدراسیون خبر داد و گفت: توانستیم تیم ملی خود را به هفت کشور برزیل، قزاقستان مصر قونیه و... اعزام کنیم؛ در حالی که مشکلات سلاح و مالی وجود داشت اما توانستیم ۲ مدال طلا، ۲ مدال نقره و ۶ مدال برنز کسب کنیم. امید است در تورنمت فرانسه مدال‌های خوشرنگی بر گردن ورزشکاران‌مان ببینیم.

رئیس فدراسیون تیراندازی کشور خواستار اهتمام بیشتر مجلس شورای اسلامی و دولت نسبت به ورزش اسلامی تیراندازی شد و بیان کرد: ما در سطح پنجم ورزش کشور بوده و در پی ارتقا و همگانی شدن این ورزش هستیم.

وی در خصوص برنامه ۱۴۰۲ فدراسیون تیراندازی خاطرنشان کرد: جدول مسابقات بین‌المللی را تا قبل از المپیک اعلام خواهیم کرد و با توجه به توانایی مالی ورزشکاران را اعزام خواهیم کرد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.